Kto som?

16.04.2020

Volám sa Mária Bjalončíková a mám 22 rokov. Pochádzam z krásneho mestečka Stará Ľubovňa. Študujem predškolskú a elementárnu pedagogiku na Univerzite Komenského v Bratislave. 

Baví ma práca s deťmi, niekoľko rokov pôsobím v spoločenstve Združenie Mariánskej Mládeže ako animátor. V tomto spoločenstve som aj vyrastala. Okrem toho ma baví umenie a hra na gitaru či ukulele. Rada si prečítam nejednu knihu a zájdem do prírody.

Moje mesto milujem. A tiež jeho okolie. Zvlášť dedinky Plaveč a Haligovce, z ktorých pochádzajú moji rodičia.

Mária Bjalončíková, Mierová 40, 064 01, Stará Ľubovňa, bjaloncikovamaria@gmail.com
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky